2012-08-17
 09:00:00

Dagens skratt eller vad man ska säga x'P

OMG DÖR! 8''D
Ni vet personen som kallade mig "taskig" för ett tag sedan,
för att jag inte ville sälja vissa av mina saker..?
 
Hon har tydligen ändrat inställning till mig nu,
haha...efter att ha blockat mig  för att jag är sååå
taskig av mig O.o
 
Ja tror jag gör det bästa för mig själv att inte acceptera,
eftersom jag fortfarande inte säljer min klänning. xD
 


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-08-17, 15:54:08 | URL: http://stardollpotato.blogg.se

HAHA, hon ger inte upp särskilt lätt.. x''D

Svar: Haha naeä! Hon vill ha din Scuba också O.o haha att man inte fattar att man bara gör bort sig själv genom att tjata!?
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: