2018-03-02
 23:01:14

Är hon här igen!?

Ny header:
 
Gammal header med överexponering i facet??!
Tjoho! Fett länge sedan I was here!
Fick lust att fixa till bloggen lite, sjukt gamla saker ligger
kvar liksom?? Hahaha. Blir lite nostalgisk när jag ser allagamla inlägg.
 
Photoshop finns ej längre på min dator så får nöja mig med gratis giiimp,
men det ska väl gå det med tänker jag. Allt började med att jag först inte kunde
logga in på Stardoll, trodde seriöst lillelilleskutt var död för gott. 
Men så icke. Fick aktivera kontot igen bara + flixa lite lösen trams.
 
Tanken slog mig hur länge ett konto kan finnas kvar. Hur länge
är Stardoll skyldiga till detta? Typ om 100 år, när jag troligtvis ligger
i graven, kommer kontot här på Stardoll fortfarande att existera?? Jajja
dte är väl mer en filosfisk fråga detta, utan svar menmen. 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: