2014-04-06
 00:04:41

06:04:14

Morsning Korsing!
Känns jätte konstigt att logga in här igen. Har inte varit här på över en månad jue.
Saknar och blogga såklart. Och framförallt att redigera bilder - vilket jag i vanliga
fall brinner för, men har lagt lite åt sidan nu på sistone. Och så saknar jag såklart er
läsare och stardollvänner samt alla fina kommentarer jag brukade få. :(
 
Fast jag måste säga att den här pausen var den bästa jag kunde gett mig själv i gåva.
Jag har verkligen försökt få ihop mitt trassliga liv på sistone. Man kanske inte kan
säga att jag lyckats helt ännu - men saker har hänt - och det har blivit bättre.
 
Vissa av er följer kanske min dagliga dagbok som skrivs i min stardollpresentation?
Den är baserad på mitt riktiga liv och inte alls på stardoll, eftersom det är där jag
lever just nu. Kanske inte så intressant för er att läsa, men jag ger er ändå
möjligheten. Allt handlar ju nästan om the same thing; k ä r l e k
 
Fast har ni varit kära någon gång så vet ni hur det känns. Det känns
förjävligt. Iallafall om kärleken inte är besvarad. 
 


Emma
PUBLICERAT: 2014-04-06, 12:53:33

Välkommen tillbaka eller något sånt haha <3

Svar: Hihi, tack, ska se om jag inte kan börja blogga snart igen (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: