2012-07-28
 00:37:59

AKTA ER, JAG ÄR TASKIG! O.o

 Eftersom alla är så intresserade av mitt stardolliv så får ni se 
en jätte rolig konversation från min gästbok! O.o
...Så nu vet ni det, jag är en taskig tjej, så akta er noga för mig!!
 


babel456
PUBLICERAT: 2012-07-28, 07:58:31 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Du är inte alls taskig, vissa på stardoll borde förstå att det inte är dem som bestämmer över vad du ska sälja eller inte. ;)

Svar: Hahaha tack, roligt att vissa inser att det kanske inte är jag som är dum av oss båda xP Tror de flesta inser att denna personen inte var jätte mogen, eftersom hon tror hon kan tvinga andra att sälja sina saker.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: