2014-05-07
 18:36:38

Nytt i Challie's Picks

Nytt i Challie's Picks ^^
Tyvärr inte mycket som intresserade mig denna gången, menmen,
då blir det att jag sparar mina stardollars istället - vilket är bra! 
 
 
2014-05-06
 15:27:53

Dagens Outfit 06.05.14

D A G E N S  O U T F I T
 
// Topp - IT GIRLS // Kjol - SPECIAL OFFER // Kjolkant - Black Scooter //
// Väska - SPECIAL OFFER // Strumpisar - SPECIAL OFFER //
// Klackar - VALENTINO TRIBUTE //
2014-05-06
 14:57:29

Prat

Hej! Minns ni mig? Jo de klart ni gör??

Just i denna stund, denna minut, denna sekund, är jag faktiskt lite sugen på att
börja spela stardoll och börja blogga igen ^^ Det mesta irl har lungnat ner sig lite;
han vet hur jag känner, jag vet hur han känner; han känner inget. That's it. Men skulle han
känna något, skulle han känna något för mig... Ja. Det känns
ju bra att veta iallfall.
 
Har även matte nationella imån, och sen är det bara SO kvar. Vi fick religion som
ämne, så det känns chill. Något jag är hyfsat bra på iallafall. Sen ska vi på
klassresa två nätter, ha en hajkdag, och en finfin klassfest, så lite gemenskap
och fint ska det väl bli innan man slutar 9:an för gott. 
 
Några sista inlämningar och prov, jobbigt när man är skoltrött till 100, 
men det är bara en liten månad kvar så jag kommer att klara det (: