2013-09-20
 21:27:11

Vinnare av "Gissa-inläggen" är:

Grattis! 
 
Rätt svar var 1437 inlägg! Beccy lyckades räkna alla inlägg (fattar inte hur hon ORKADE!?)
och gissade på 1439 inkl. de 3 inlägg jag gjort efter tävlingen + "mitt första inlägg" av blogg.se!
Stort grattis! Du ska få välja ett gratis interior (bakgrund) samt inredning! Hör av mig till dig när
jag är ss igen ^.^  Och tack till alla deltagare som ställde upp! 
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-09-20, 23:53:26 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha, tack! Jag förstår inte heller hur jag orkade. Tänkte att det var bäst att vara säker på sin sak, och hade man inget att göra en vanlig torsdagskväll så.. ;)

Hehe, bilden på min svit påminner mig verkligen om att jag har för mycket saker på för litet utrymme! ^^

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Haha, nej men jag tyckte det var snyggt med så mycket grejer tillsammans! :D
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: