2013-09-22
 19:31:41

Typiskt jag

 
Ahhhh! Blev helt galen när jag såg att massa antidote från förra kollektionen gick att sälja!
Jag blev så galen att jag plötsligt var superstar hux, flux.
 
Nu ska jag bara spara ihop (JA - mina 3000 SD's tog slut rätt snabbt, tro det eller ej!),
så jag kan köpa hela"killoutfit:en, samt förhoppningsvis den underbara busitern och
jackan! Jackan och bustiern är tydligen jätte dyra just nu, så har ni dem sälj dem
för guds skull inte för billigt!
 Har sålt av en del småsaker redan! 
 
 


Babel456
PUBLICERAT: 2013-09-23, 04:53:56 | URL: http://stardollmorethanagame.blogg.se

Vilken av bustierna? Den svarta med guldknappar eller den glittriga, för jag har den svarta och använder den inte men tyvärr är jag inte ss. Hade tänkt att bli det i november ungefär och då kanske jag kan sälja den till dig om du inte har för brottom. =)

Svar: Den glittriga prio 1, eftersom den troligen kommer försvinna senare! Har jag råd med den andra också så ska jag ha den också, hehe! Hur mycket hade du tänk sälja den svarta för? Såg en vit liknande (som jag också söker) precis för 220.
lillelilleskutt.webblogg.se


Babel456
PUBLICERAT: 2013-09-24, 18:10:02 | URL: http://stardollmorethanagame.blogg.se

200 låter som ett bra pris i mina öron. ;)

Svar: Okej, men det går bra! Köper den om jag inte hinner hitta en annan för ett billigare pris, okej? Men du är säker på att du inte ska ha kvar den? Den är så fiin :O
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: