2013-09-27
 20:13:52

Ingen vet vad som står skrivet - men man kan ana

 
Föra några dagar sedan failade jag helt. Jag GLÖMDE logga in på Stardoll. Min räknare
återställdes helt. Det är nog inte skivet i stjärnorna att jag ska få denna pokalen...
 
Hur går det för er? Hur många dagar är ni på? 
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-09-27, 21:09:58 | URL: http://beccys.blogg.se

Åh, så retligt! Det har hänt mig flera gånger, men nu måste jag komma ihåg att logga in varje dag, om jag så bara är inloggad i en minut. Jag försöker att få pokalen på mina andra två konton också, men de har inte ens fått pokalen för 30 dagar, haha.

Än så länge är jag på 42 dagar, och till och med det känns som en stor bedrift! Man har ju så mycket annat att göra i livet än att logga in på Stardoll. :)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Haha jo verkligen! Jobbigt, jobbigt att komma ihåg att man ska logga in!
lillelilleskutt.webblogg.se


Babel456
PUBLICERAT: 2013-09-28, 06:05:20 | URL: http://stardollmorethanagame.blogg.se

Jag var uppe i 250 dagar, men så åkte jag på semester utan wifi och nu är jag på 50 dagar....

Svar: Ajdå! Inte kul D:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: