2013-09-07
 21:09:00

Det är det enda jag vågar tro på

Hej. Blir alltid så glad av att se att ni är kvar här osv! Men får också dåligt samvete att jag inte
bloggar så mycket. Just nu är det väldigt mycket grejer i mitt liv, fullt tempo när plugget
har börjat, och sen är det också väldigt jobbigt för några av mina kompisar är allvarligt
sjuka. De kommer bli friska, för det är det ända jag vågar tro på. Men att det finns
ett annat alternativ som gömmer sig i skuggorna gör mig galen, bara tanken
på det dödar mig på direkten.
 
Nu får jag lust att skriva "puss & kram" bara för att pigga upp detta inlägget,
fast jag aldrig brukar göra det. Så puss och kram och hejdå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: