2013-10-18
 18:45:28

Tingeling Halloween Couture Resurrected

...och så har den gamle Tingeling-kollektionen återuppstått från döden helt plötsligt!
Wohoooa! Ni kanske minns att jag samlade på dessa plagg ett tag? Fast la av för att
det blev för dyrt och tråkigt. 
 
Har ganska många av dem redan, kanske en tredjedel ungefär. Funderar på om jag ska
köpa resten även om priserna är så dyra. Fast stör mig på att prislapparna är ändrade.
Känns nästan som om dessa är fejk, kopior, ooriginala  eller vad man nu ska kalla det.
 
Dessutom har många av plaggen fått ändrad valuta. De säljs för Stardollars, 
fast de från början var i starcoins.
 
Har ni någon åsikt om kläderna?
 


Lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-10-18, 19:46:53

Är överlycklig! Har kännt mig som en idiot för att jag inte köpte dessa kläder när de fanns i butik gången innan! Dock höll jag på att köpa flower pedal dress för några dagar sedan i starbazaaren för 200 sd eller någ sådant :S

Svar: Ojoj, tur att du inte gjorde det då! :''D
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: