2013-10-19
 15:16:39

Stardollbloggar

Har även lagt till länkarna i min vänstermeny på bloggen.
Stardollmorethanagame.blogg.se
Bloggen drivs av Babel456, Prinka-99, Mallymolly, och mollylolly-87. 
Mollysarna har jag inte pratat med - men jag både Prinka och Babel
känner jag sedan tidigare. De är supertrevliga!
 
I bloggen får man läsa om bl.a shopping, outfits, kollage och andra tips!
Dessutom tycker jag många av deras bilder är väldigt snyggt redigerade.
Stardolljosefine.blogg.se
En av mina bästa vänner har börjat blogga! Eller ja, hon har faktiskt bloggat i över
ett halvår! Dock känner jag mig lite som en "ny" läsare, haha. Bloggen är en personlig
blogg, som helt enkelt handlar om Josefines liv på Stardoll. Hon skriver om tankar, åsikter,
shopping ect!
 
Jag tycker det är kul att det är en "personlig" blogg, även om jag såklart gillar bloggar
med flera ägare också. Men det blir någon slags skillnad när man läser om en persons
liv och tankar, än en mera allmän stardollblogg.
Stardollzerosv.blogg.se
Denna bloggen är nog den mest uråldriga stardollbloggen som finns! Den har
levt hur länge jag-vet-inte-vad! Och det såklart bara positivt om ni frågar mig (:
 
Bloggen har haft väldigt många skrivbenter under sin tid. Vissa har stannat
en längre tid  än andra. Just nu har bloggen dock en lite mindre livslåga än vanligt,
då vissa skrivbenter princip har "bränt ut sig".
 
Jag älskar bloggen fortfarande, den har varit en stort "inspirationskälla för mitt
egna bloggande, och många av skriventerna är verkligen supercoola människor!
 
 


B.Lawless
PUBLICERAT: 2013-10-19, 19:24:56 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

xoxo

Svar: ( ͡° ͜ʖ ͡°
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: