2013-10-21
 21:14:00

Problem

Någon som har gjort det sista Academy uppdraget? I don't understad it..
Fattar inte vilken del som saknas? Dessutom fattar jag inte vad Eid är. Verkar vara någon
muslimsk-högtid enligt wiki. Sure, det kanske inte är jätte svårt, fast för min hjärna
är det tydligen det. Har googlat utan svar.
 

Fick hjälp av läsare! Tackellitack, vad skulle man göra utan er vetande personer?


Cool_Tea
PUBLICERAT: 2013-10-21, 21:42:28

Jag sparade det inte i academy utan bara i kollagen! Har du testat det?
Superbra blogg!
Kram :)

Svar: - Tack för hjälpen! Testade det först, men hade tydligen för många kollage så det gick inte! Men raderade dem och då fungerade det (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-10-22, 00:35:42 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag hade samma problem, men det är bara att spara det som kollage istället för i årsboken, så funkar det! :D

Tro mig, det är inte bara du som googlat, haha. :)

/Beccy

Svar: Yeah! ^.^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: