2013-10-22
 18:46:00

Mina gamla kollage - del 2

Gillar bäst vattenscenen. Riktigt snygg! Men hela kollaget är nog ett sånt jag nästan
skulle kunna tänka mig att göra idag. Nästan 3 år sedan ändå.
Snacka om gul tjej! Skulle kanske inte bära den outfiten idag, menmen..
Undrar dock var det där skärpet har tagit vägen?
Här var vi i himlen! Tänk att få bo på en sådan plats 
Halloween 2011. Nu är det snart Halloween 2013. Dockan på utsidan är dock
ganska scary.
Himlen igen. Fast med massa enhörningar. De finns på en starpoins-nivå jag inte har
i huvudet precis nu. Antar att jag nådde den nivån precis då.
Är fortfarande nöjd över detta kollaget! Skulle jag ändra på något skulle det vara
sminket på kinderna och växterna precis framför dockan. Men inget annat!
Här ligger lilla Sozie och sover. Eller jag tror det var så hon hette? Det är iallafall
ökenräven jag syftar på. Hon ligger mitt i kaffet. Gillar de oproportionella i bilden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: