2013-10-21
 23:32:28

Mina gamla kollage - del 1

Stardoll har tydligen satt en gräns på hur många kollage man får ha "sparade".
Trist enligt mig, men är då ännu mera tacksam att jag faktiskt har bloggen!
Printade allihopa för att visa er + spara som ett minne i mitt arkiv. 
 
Känns egentligen jätte konstig att kolla på kollagen - det är så himla 
länge sedan! Gillar dem, fast ändå inte. Typ som att jag inte gillar kort på mig irl från
när jag var yngre. Fast ändå är glad att de finns. Är fullt medveten om att vissa
av kollagen är både felstavade, felsparade, miffade och lite andra grejer.
Men det är minnen. Så varsågoda och glo som bara den!
 Har ett pytteytte minne av när jag gjorde detta kollaget. Tränade konståkning under den
tiden och ville gärna att min medoll skulle efterlikna det. Till höger är min irl kompis som
också tränade konståkning och hade en stardoll-docka.
 
Jag har tydligen bytt frissa här ser man. Ser ut som något kalas-firande.
Älskade rosa, prinsess, det var tider det.
Ojojoj dena outfiten var galen! Klänningen ville tydligen inte sitta rätt! Undra hur
jag tänkte när jag matchade ihop allt detta?
Fotboll. Och fotbolls-klänningen. Tror jag har kvar den någonstans?
Här lär väl vampyrerna vara inblandade! Eller nu blir jag osäker. Fast ögonen
är ju röda.
Hahahhaha dööör när jag ser detta! Det framgår rätt tydligt vad kollagets syfte är va?
Tror inte jag behöver skriva det ens! xD Men kan tillägga att jag faktiskt vann ^.^
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: