2013-10-20
 09:50:00

Insekt

Köpte dessa solisar från butiken Killah. Känner mig som en enda stor insekt.
Ville egentligen ha dessa från Beastly - fast det kan jag nog drömma om tills jag dör.
De finns inte längre att köpa, och starbazaaren är ingen alternativ eftersom
butiken var en gömd butik vi sin existens. Får nöja mig med att gå runt och vara
en hatisk avundsjuk kvinna på alla de som äger ett par! 
 


Lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-10-20, 12:30:49

Har dem, använder de aldrig. Önskar att jag kunnde sälja dem till dig så att dem kom till användning :/

Svar: Men åhh, vad snäll du är!
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-10-20, 14:23:45

Vill också ha dom från Beastly, dom är så fina! :(

Svar: Vi får deppa ihop :(
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: