2013-10-20
 21:46:09

In my brain

Jag kanske borde skrivit detta på min irl-blogg istället. Eller inte. För nu gjorde jag det här.
 
Jag heeelt förvirrad när det gäller gymnasiet, inte så att det är jävligt stressigt och jag tror
det är mitt livs största val, utan mera för att det finns sååå mycket. Intressant.
 
Jag tycker både psykologi och webbdesign verkar väldigt intressant. Helt olika grejer,
men två saker min hjärna brinner för. Känns som om jag kommer ändra val ett X-antal
gånger tills jul! Neeed some heeelp, känns det som.
 
***Nytt ämne***
 
Det började redan i julas, då jag såg honom. Han var intressant. Konstig. Underlig.
Kanske lite för intressant. Eftersom det ligger kvar. Blir galen. Blir arg. På mig själv.
Jag undrar massa saker. Vad gör han när han kommer hem? Vad gör han på fritiden?
 
Varför har han ingen telefon? Kommer jag få dansa med honom i år? Jag borde inte bry mig.
Hur många gånger har jag inte sagt det till mig själv? 
 
När vi satt där i cafeet, med alla popcorn, poppandes i mikron, och jag tittade på dig.
Jag frågade vilken linje du skulle gå och plötsligt började du hosta och var
tvungen att vända dig bort. Jag tror knappast du märkte det själv, men du torkade
snabbt av hostet på tröjan, nästan som du vore nervös? Det såg så gulligt ut.

Jag är ledsen om det lät nervärderande om ditt hår, jag menade det positivt.
Jag fick iallafall känna på det, det är så fint, man kan nästan tro att jag hemligt kär
i endast frisyren. Jag trordes inte förtydla att jag tyckte det var fint, men jag hoppas
du förstod det innerst inne.

Eller när ungen kom och konfronterade oss, och du sa "Neeej" att du inte var kär i mig,
men skratta samtidigt, vågade jag faktiskt inte ta det seriöst. La du märke till att jag var noga
med att inte neka när jag fick frågan?


Babel456
PUBLICERAT: 2013-10-21, 05:27:00 | URL: http://stardollbabel.blogg.se

Åå vad fint! =)

Svar: <3
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-10-23, 15:42:03

Har inte heller ngn aning om vad jag ska välja, har dock ett år mer på mig att tänka ut något...Det finns så himla mycket grejer jag vill göra! :I ;)
~
Jättefint! Jag tycker faktsikt det är jätteintressant att läsa lite irl, det ger en uppfatting om hur du är ;) Fast det fattar man ju i dem andra inläggen också...Kan inte riktigt förklara... :S Hoppas det går bra i alla fall! :)

Svar: - Hahha, tack! Kommer säkert uppdatera er - särskilt om det går bra, hehehe.Uppskattar verkligen sådana här kommentarer, får mig att vilja överösa mig blogg med ännu mera personliga inlägg, även fast det kanske inte är så bra.

lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: