2013-10-21
 23:01:00

Dagens häxiga - eller inte häxiga outfit

Dagens outfit
 
Gillar att mixtra med konstiga rum och miljöer. Hatten var jag tveksam till då jag faktiskt
har använt den på samma sätt flera gången tidigare. Men sen flög den på och täckte
ögonen ändå! ^.^ Känner mig mindre "häxaktig" med den. Utan bara konstig.
Konstig är bra.
 
// Blus - Young Hollywood // Skor (och knästrumpor) - IT GIRLS //
Långkjol (klänning)  - PPQ //
// Halsband - Mortal Kiss // Bästa mössan - HB RIO //


Lisa :)
PUBLICERAT: 2013-10-22, 16:03:50

Vilken sida använder du när du fixar såna där fina effkter eller vad man nu kallar det? Tacksam för svar ;*

Svar: - Jag redigerar nästan alla mina bilder i bildprogrammet GIMP (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: