2013-11-30
 18:50:22

Jag som trodde världen var stor

Jag trodde aldrig, aldrig, aldrig att detta skulle hända. ALDRIG.
Det är så sjukt att det inte finns med på kartan. Det visade sig att en av mina
stardollkompisar känner några av jag känner in real life? Vi bor tydligen supernära
varandra dessutom, i samma stad och ort typ. Hur många spelar Stardoll egentligen?
Hur många är födda runt 97, 98, & 99? Hur många av de är mina vänner? Sannoliken att
någon jag träffat här genom bloggen/stardoll bor så nära mig är minimal. Men tydligen
så är det sant.
 
Det givetvis väldigt roligt, men samtidigt läskigt också! Har ingen aning om vad jag 
ska säga om vi träffas! Jag framstår säkert som en helt annan människa här
på stardoll än irl, wdxjhcseqwjhuchwj blir galen på detta. Jag som trodde 
världen var stor.
 


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-11-30, 22:17:31

Hahah vad sjukt! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: