2013-11-16
 21:48:13

Facts about me

- Jag fick B på min senaste krönika i svenska. (Har C som betyg, heheh)
 
- Jag hatar att "ta för mig" när det gäller t.ex idrott osv. Står princip bara där och "är".
Har dock inga problem för t.ex muntliga presentationer.
 
- Jag och min familj har precis flyttat och och mitt nya rum är rött och
rektangulärt. Superfint! Inget dumt snedtak som i mitt förra rum!
 
- Jag älskar att handla "secondhand". Får säkert hem över 50 paket
varje år från Tradera, Ebay, Bloppisar eller Blocket!
 
- Just nu har jag rosa hår. Inte såndär starkt cerise utan ljusare, mera flamingo typ.
Tycker dock jag passar bättre i lila, så detta var mera en test för variation.
 
- Jag är 99 % säker nu inför gymnasievalet att jag ska välja "Samhällsvetenskapsprogrammet"
med inriktningen beteendevetenskap eller "Estetiska programmet" med inriktningen
 estetik och media. Någon som går något av dessa?
 
- Många anser att jag tydligen är poetisk. Jag ogillar ordet starkt, men tror det kan
stämma ganska bra med min personlighet. Filosofisk är något annat jag även anser
att jag är som person.
 
- I framtiden skulle jag vilja ha 1 barn, eller kanske 2 fast då ska den andra vara 
en sladdis, haha. Tror att det är för att jag själv aldrig ha varit så "social" med mina
syskon. Missförstå mig inte, jag älskar dem, de är ju min familj, men skulle inte vilja
bygga min familj på det sättet, så som jag tycker nu iallafall.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: