2013-03-03
 14:12:46

Nytt rum

Btw. Fixade till mitt "millionaire mansion" rum igår.
Gjorde några slags "tunnlar" & övervåningar, och la till vita
väggar m.m Det är tänkt att jag ska ha mina "rares" där istället
för i garderoben (så jäkla trist, när plaggen bara ligger).
 
Men vad tycks? Visst blev det fint även med de
starka kontrasterna i vitt & grått?


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-03-03, 19:09:40

Tycker det blev jätte fint! Syns att du har jobbat väldigt mycket med det. Hoppas du haft en trevlig helg, vi hörs. Kram Josefine.

Svar: Tack! Och ja det hade jag, hehe (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Jessica0077
PUBLICERAT: 2013-03-03, 19:35:13

Det här är nog en jätte dum fråga och alla vet nog vad det betyder men inte jag.
Men vad är Rares för kläder?

Svar: Ingen dum fråga alls! Haha bara jag som inte tänker mig för när jag skriver, utan skriver som om alla är lika insatta i samlandet på stardoll som jag x) Men "rares" brukar folk kalla plagg som helt enkelt är sällsynta/värdefulla. Kan vara allt från LE, DKNY, Knitted Berret, Inspired by, Tribute ect. Finns inga "exakta" plagg - men oftast brukar de väl vara de "trendiga", eller de som många vill ha. ^^ (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: