2013-03-03
 14:01:20

Level 79

Igår levlade jag upp till level 79, och på den
nivån fick man 3 sc's och en godisbehållare i form av
en dödskalle. Trevligt, Trevligt, undra var jag ska ha den till..)
 
För er som undrar iaf. så kräver denna nivån 327 SP tills man
går vidare. Har börjat grubbla på om jag kommer hinna till level 90
innan året är slut, låt se i framtiden!
 


Emm-sun
PUBLICERAT: 2013-03-03, 15:51:40

fint! :)

jag undrar hur mycket frozen earmuffs från archive är värd? du brukar vara bra på sånt så tänkte att det var bra att fråga dig! ^^

Svar: Om du syftar på de klarblåa från archive, så har jag inget vidare "värde" i huvudet på just dem. Men skulle inte tro jätte högt, de fanns som gratissak i februari 2011, så ett X antal bör finnas i stardoll-system. Men tips; Testa att söka i starbazaaren och kolla vad andra säljer den dem för, så får du nog reda på ett rimligt pris! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-03-03, 19:08:28

Grattis! Tror nog du hinner dit innan året är slut;)

Svar: Tack! Ja, man kan ju hoppas (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: