2013-03-08
 22:26:25

Klubbar & stjärnmedlemmar

Alla klubbar har blivit så jäkla tomma och trista sedan Stardoll "ändrade" 
så att alla tråda som inte varit aktiva på 1 månad raderas automatiskt..

Därför kommer jag nog aldrig heller "dra tag" i mina egna klubb lillelilleskutt
heller. Innan hade jag trådar som användes då och då, t.ex olika lekar,
nu är allt borta, och klubben är helt tom, meningslös rättare sagt. 
 
Men något som iaf. är kul, är att titta tillbaka på
listan över medlemmar. Jag glömmer så många namn på folk
jag har snackat med genom tiderna, men efter en stund checkande
minns jag väldigt många flera namn. De flesta är dock inte aktiva längre,
men ändå kul att att "komma ihåg dem".
 
Btw. Hade inte bytt managers på över ett år, så jag fick
"plötsligt" för mig att jag skulle byta igen till typ "bloggläsare" (Ja, ni känner
ju mig, jag får lite spontana idéer ibland bara si så sådär) Så får ni nått
konstig mejl om att ni har blivit "manager/stjärnmedlem så se det som nått
positivt. (Och nej, jag förväntar mig inget särskilt av dem, klubben är
ändå stendöd ändå och lär nog förbli det tills vidare x)
 
Ha en fin fredag // LL
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: