2013-03-11
 15:12:35

Killah is here

Som förväntat fanns nya kollektionen på två våningar
av Killah idag i starplaza. Inget speciellt jag fastnade för, gillar
modellen till den gröna kappan - lite 60-tal över den - men färger var
verkligen inte alls min smak. Även de beiga shortsen kan jag
kan jag tänka mig till en sommar-outfit. Jag tycker även som många
andra att Killah är en trist butik, just för att kläderna nästan aldrig byts ut.
Hoppas det blir ändring på det i framtiden!
 
Något ni läsare "gillade" ??


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-03-12, 17:12:47

Ja, fastnade för ett par plagg men priserna är för höga, vilket inte är så konstigt. Får väl vänta tills någon rea dyker upp;)


Anonym
PUBLICERAT: 2013-03-17, 09:22:48

Det jag tycker är lite konstigt är väl att det är "AW 12", alltså Autumn/Winter 2012, men det borde väl vara bättre om de gjorde en vårkollektion, jag menar vintern är ju nästan över nu?

Svar: Jo när du väl säger det så ja. Hade inte lagt märke till det själv, har varit så inaktiv av mig, men det är ju helt sant att vintern är påväg bort.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: