2013-03-23
 23:31:56

In the end of my story

Okej. Såhär ligger det till just nu.
 
Som ni kanske har anat så ska jag sluta blogga här, och jag ska sluta på Stardoll.
Jag antar att ni vill veta varför jag har tagit det beslutet? Jo, jag anser helt enkelt att det finns
andra grejer, jag vill satsa på i livet. Jag vill lägga ner tid på mina övriga intressen;
fota, måla, musik, träna, leva. Sen vill jag gå ut skolan, komma in på det gymnasiet
jag vill, träffa nya människor, och ja, mycket mera. Och om jag inte är aktiv på
Stardoll, blir det inte kul att blogga här. Mina inlägg kommer bara bli dötrista,
tomma & tråkiga. 
 
Men nog om det. Jag vill helt enkelt bara tacka, och säga att det har varit
helt awesome att blogga här! Utan er hade den här bloggen aldrig funnits.
Tusen tack för att ni har läst bloggen och all positiv positiv feedback jag har fått
genom era kommentarer! 
 
Sen om jag kommer tillbaka senare i framtiden är inte bestämt ännu.
Vi får se. Jag kommer säkert och hälsa på, så då får ni gärna heja på mig x'')
Tills vidare tar mitt lilla hemliga spöke hand om min fina medoll.
 
Ps. Ang min irl blogg så har jag bestämt att den hemligt sålänge, just för att den
inte riktigt är stabil ännu...Men jag återkommer om den senare, jag vet ju vilka som
är intresserade av veta adressen (tack för ni kommenterade), så jag mejlar er
om det blir aktuellt.
 
Tack tack tack för mig ännu en gång.
Älskar er! 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-03-24, 06:50:45

Tack detsamma du! Ha det bäst, ta hand om dig. Kramizar Josefine.


Miss_idis
PUBLICERAT: 2013-03-24, 09:07:20

Jag förstår dig Lily, men allt kommer bli så tomt utan dig, jag har följt din blogg väldigt länge nu, och allt.
Kommer sakna dig supermycket. Punkt. ❤ Hoppas du har det bra sålänge!


Vijolblomman
PUBLICERAT: 2013-03-24, 09:38:10

Kommer sakna dig , dina sjukt fina outfits och såklart dina inlägg




Kram /Vijolblomman


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2013-03-24, 09:40:02 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Så synd att du ommer att sluta! Jag kommar att sakna dig och din blogg skit mycket! :(
Men jag hoppas att det går bra för dig i livet och att du kommer in på det gymnasium du önskar! Lycka till med livet! :) ♥


ghtt1990
PUBLICERAT: 2013-03-24, 09:54:20 | URL: http://vanessak.blogg.se

jag vill gärna veta !! :D bloggen alltså ^^ och det är tråkigt att du slutar, men du hälsar nog på ibland ? =)


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-03-24, 13:26:39

❤Kommer sakna dig och din blogg...Du var bättre än alla stardollbloggar och hjälpte mig att hålla intresset med stardoll igång...Så tack!! Hoppas att du kommer in på det gymnasium du vill,och att du gör allt du vill göra. Jag tycker du är modig som har fattat det här beslutet. lev inte på stardoll,lev i verkligheten! :,)❤


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-03-24, 20:43:43 | URL: http://beccys.blogg.se

Åh, jag kommer sakna dig!
Hade kunnat skriva en riktigt lång och smörig text om hur mycket du och ditt bloggande betytt för mig, men det känns inte riktigt som jag, så jag nöjer mig med att säga att du kommer att vara riktigt saknad! Jag älskar din Stardollblogg då den är väldigt personlig och man har alltid fått höra din egna åsikt om saker och ting, och även fått lite glimtar av ditt irl-liv. :)

Jag hoppas verkligen att du någon gång tänker om och kommer tillbaka till Stardoll och bloggandet, men tills dess vet du att jag gärna följer din irl-blogg.

En stor kram på dig!
/Beccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: