2013-03-06
 15:52:34

Hot buys vecka 10

Gud, känner mig så jäkla inaktiv från från dator-världen. Har fullt
upp irl hela tiden. Tror inte jag har ägnat stardoll så här lite tid någonsin.
Men det är bra det, i helgen måste jag plugga som en galning (känns som det
enda jag gör typ, förutom att träna..), och sen ska jag jobba några timmar
på lördag, och söndag ska jag på något möte med andra ungdomar. Och nu då,
ska jag snart springa iväg till ett annan "ungdomsförbund" och träffa lite människor.
 
Men nu ska jag sluta skriva massa onödiga saker, och skriva lite om
Stardolls Hot Buys för denna veckan.
Jag personligen "hissar" denna scarfsen för att jag tycker den snygg,
och passar som ett typiskt "vår-plagg". Själva färgen tycker jag även var
passande till både vår och höst. Övriga skulle jag nog dissa,
det är två väskor för 11 SD's/st, ett skrin för 12 & ett par skor för 9.
...
Och sen då åter igen, att det bildar "en stil" tilsammans, det har jag
lite svårt att se även denna veckan.
 
 
Vad tycker ni om veckans Hot Buys?
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: