2013-06-15
 19:45:00

What is this? LE?

Jag och samtliga satt och funderade på vad detta konstiga inlägg som
publicerades i starbloggen i förrgår har för syfte. Vissa tror/hoppas på att det är nya LE,
men grejen är den att LE var ju här för inte så länge sedan? Well, vi får helt 
enkelt se om det är något eller inte!
 


Hej
PUBLICERAT: 2013-06-18, 14:32:52

Jag tycker att du borde byta tillbaka till hur du såg ut förut, men jag vill inte vara taskig. Du ser jättefin ut nu och så, men det blir kanske lite mycket? Så jag skulle önska att du bytte tillbaka till hur du såg ut förut men kanske ändrade småsaker i makeupen? Känner liksom knappt igen dig nu... Vill absolut inte vara taskig mot dig, det är bara ett tipps. Hoppas du lyssnar iaf, hejdå :)

Svar: Hej Anonym, det är inte taskigt att säga vad man tycker SÅ LÄNGE man uttrycker sig på ett bra sätt, som jag tyckte du gjorde. Ang. min look så förstår jag om du tycker jag såg bättre ut innan, men det är trotts allt jag som bestämmer i slutändan ändå. Jag vet att jag ser bra mycket annorlunda ut nu än innan, men jag gillar att helt enkelt lite "udda" stil också med mera färg och makeup x)
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: