2013-06-20
 21:58:00

Tre grejer som borde ändras

Önskar man kunde se vem som säljer vad även i stora bazaaren.
Det är nog knappast bara jag som har den önskningen, men tänk vad smidigt det
skulle bli! Inte bara när jag handlar egna kläder, utan jag skulle t.ex kunna länka
alla plaggen när jag visar mina outfits här på bloggen ^^
 
Detta känns ju lite fail...Alltså man kan ha fler än sex personer
som "bästa vänner" MEN, inte fler än de sex första syns? Sen kan man inte heller bestämma
ordning på folket :O Patetiskt, liksom vem klickar på show more? Alla borde väl få synas? 
 
Detta har jag nämnt tidigare - men det är FÖR tjatigt...Att man inte ska kunna dra
accessoarer under frisyrer? "StarDesign hair" delar går det utmärkt med, men icke
vanliga accessoarer...Stackars mig som älskar mina HB ögonfransar.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: