2013-06-11
 20:45:38

Tips på plagg från månadens Archive

Kollade just juni Archivet's nya plagg. Och måste faktiskt säga att detta är
en av de få gångerna då omgången innehåller många sällsynta plagg.

Synd för mäniskorna som hade dem - men tur för oss andra.
Eftersom de har kommit tillbaka till starplaza genom Archive går givetvis värdet
ner. Dock finns de ju bara där 1 månad, så chansen att dessa plagg sedan ökar igen
i värde är såklart stor. (Nu syftar jag inte precis på nästa månad, utan efter kanske 4-5),
Detta beror självklart även hur många exemplar som säljs nu under
månaden också.
Denna klänningen var jag väldigt sugen på att köpa till förra årets halloween.
Priserna jag såg på den då, låg på 450-500 Sd's. Nu kostar den 60 SD's i Archive. Den finns
även som plagg till "stardoll-kompisarna" man kunde köpa förrförra sommaren (?).
(Då sitter klänningen ihop med skor)
 
 
Här har vi en typisk korsett som också måste ha funnits med i systemet ett tag.
Minns att jag hade den för jätte länge sedan, men valde att sälja den i hopp om att hitta en ny.
Tror jag fick runt 70 SD's för den.  Dock hittade jag aldrig en ny för ett bra pris men nu är den
min mohahaha. Den liknar även väldigt mycket denna korsetten som är från tingeling:
Priset för denär 7 Sd's i Archive.
Detta tvådelade-set hade jag också för något år sedan. Min dock att jag sålde
delarna för ca 60 Sd's/st. Senare tid antar jag dock att de blivit mera värdefulla.
Finns även till "stardoll-kompisarna" - med skor. Nu kostar toppen 8, och kjolen 7
i Archive.
 
Mycket gröna plagg var det allt! Även denna klänningen har lätt haft
ett högre värde än 14 SD's som den nu kostar i Archive.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: