2013-06-30
 13:58:00

Tävling - Vinn en Outfit

 
AVSLUTAD! Rätt svar är att Stardoll grundades av Liisa Wrang.
Vinnare av outfit 1 LabradorGirl
Vinnare av outfit 2 Vijolblomman
 
Tävlings dags!
 

Denna gången kan man vinna två olika outfits som jag har satt ihop. Båda består
av fyra delar. Alla plaggen är för starcoins förutom byxorna i outfit 1. Så där måste
vinnare lägga ut 2 SD's om man vill ha byxorna också.
 
För att delta:
Svara på frågan; Av vem grundades Stardoll? Svaret kan ni hitta i denna artikeln!
Kommentera svaret här nedan, och skriv vilken outfit du helst vill ha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Selma_julia
PUBLICERAT: 2013-06-30, 14:18:16

Kunde inte läsa annonsen, men har hört talas om Liisa så kanske hon? Eller så är det Mattias Miksche. :) om jag har rätt så hade jag velat ha outfite 1.


vijolblomman
PUBLICERAT: 2013-07-01, 12:48:26

Mattias miksche tror jag och jag vill ha outfit nmr 1 tack



/vijolblomman


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-07-01, 21:51:14

Stardoll grundades av Liisa Wrang ;)
Skulle hlest vilja ha outfit nr. 1 ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: