2013-06-15
 10:25:00

❤ Outfits ❤

Jag har haft ett gäng med outfits och olika look:ar det senaste året,
men jag kan aldrig bestämma mig vilken som är den finaste. Önskar jag hade 10 dockor med
lika mycket kläder, smink ect. så jag kunde byta kläder och skapa hur många outfits och look:ar
 samtidigt! Just nu är jag jätte sugen på att byta, testa något nytt, samtidigt som jag vill behålla 
den gamla DSen är det det där med ögonen, det tog typ skitlång tid att fixa till dem så jag
har inte precis lust at förstöra dem... What do you think I will do? 
 
Ps. Vilken av outfit:sen/look:arna tycker NI bäst om?
 


Vijolblomman
PUBLICERAT: 2013-06-15, 11:07:24

Så länge du har gjort alla outfits tycker jag att alla är fina lugnt


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-06-15, 15:40:31

Jag tycke du ska pröva dig på en ny look. Du brukar lyckas med det och tror inte du skulle misslyckas denna gång;) Ögonen kan du alltid ha kvar om du känner för det. Det finns andra delar på ansiktet du kan ändra på och som kan göra skillnad.
Jag tycker du passar i nästan alla outfits på bilderna. Svårt att bara välja en så jag tar 4,5,6,9 =)


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-06-16, 20:58:17

Alla är ju som vanligt super fina! Men om jag sa välja gillar jag trean bäst! :) ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: