2013-06-22
 11:28:00

Min åsikt

 
Okej girls. Efter mitt virriga Hot Buys inlägg i morse, tänkte jag ta mig 
tiden att skriva lite vad jag tycker om det.
 
Visst finns det både för och nackdelar med det hela;
Tråkigt för dem som redan hade plaggen och roligt för alla andra som inte hade.
Men mest av allt är det väl tråkigt för "samlare". Jag har väl aldrig samlat jätte mycket på
just Hot Buys själv, har dock ganska många, köpt lite då och då men inte mer än så. Men tänk
alla som har lagt tusentals stardollars på få ihop så många som möjligt - och så visade det sig 
att många kommer att komma tillbaka med tiden! Tänk om det skulle hände med t.ex DKNY?
Oherregud säger jag bara. LE är väl egentligen det enda säkra alternativet att samla på eftersom
det är "Limited Edition". Usch, nej jag tycker faktikst detta är sjukt elakt mot alla som faktiskt
samlar på HB's. Stardoll, Stardoll, Stardoll.
 
Fast en spännande tanke är om folk kommer börja se dessa som "kopior"/"falska",
och samlare endast samlar på "äkta" med original loggan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: