2013-06-21
 11:11:00

Med ett och samma hår - Här kommer 3 outfits

Modell: traicy_traicy länk
Några små korta ord: Tänker mig denna outfiten som en sån där
"hejdå, nu reser jag!" Tror det är väskan som ger mig den känslan. Och sen att
outfiten är så sommar-aktig med glasögonen ^^
 
// Topp - Archive // Under topp - RIO // Kjol - Pretty in Love // 
// Bälte - Evil Panda // Boots - Killah // Solisar - Beastly // Väska Bonjour Bizou //
 
Modell: Didilina10 länk
Några små korta ord: Detta påminner ju helt klart som någon slags strand-känsla.
En konstnär som ska ut i solen, kanske måla av havet med tanke på bakgrunden.
 
// Blus - Bonjour Bizou // Väska - Archive // Shorts // Bonjour Bizou //
// Skärp - DECADES // Strumpor - Pretty in Love // Skor - inget (?) //
// Solisar - RIO // Bandana - RIO //
 
Modell: Lillelilleskutt länk
Några små korta ord: När de nya frissorna från Tress Up dök upp, kände
jag helt klart för att byta look från manga-stilen, och återgå till mitt mera strikta
modell-liknande-utseende. Blev något få detaljer, känns som om jag borde haft en
väska också.
 
// Kjol - Mortal Kiss // Bustier - Bonjour Bizou // Solisar - Spicial Offer //
// Platforms - LE // Skärp - St. Trinians //
 


traicy_traicy
PUBLICERAT: 2013-06-21, 12:16:13

Supersnygga allihopa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: