2013-06-10
 20:54:25

Människor! Är ni kvaaar?

 
HEJ Fina Människor!
 
Detta blir mitt första riktiga inlägg efter en tid borta. Nu skulle jag kunna börja
med att skriva att jag har saknat er, men jag tror i dagens läge att det är mera
relevant att skriva hur allt ligger till. Ni kommer snart att upptäcka att det skimrar
en diamant runt min profil - och då kommer frågorna som; "Är du tillbaka?" dyka
upp...)
 
Jag hatar att lova saker som jag inte håller, jag vet att samtliga redan har frågat
tidigare hur jag har tänkt att göra under sommarlovet. Saken är den att jag
faktikst inte vet ännu. Men jag har tänkt att "prova-på" spela lite nu när det
ändå är loooov. Dock inte lägga ner typ 5 timmar. Men ja, ni fattar.
Så ja, jag ska "testa" att börja blogga igen. 
 
Sen hänger det väl lite på vad ni tycker - har ni tröttnat på mig och mitt tjatande
och inte alls uppskattar mitt bloggande kanske det känns lite onödigt att lägga
tid på att sitta och skriva massa inlägg för mig själv. Så säg ärligt vad ni anser!
Jag har full förståelser om ni har tröttnat på miiig. ^.^
 
Hejdå
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-06-11, 15:17:58

Haha, Heej!
Klart vi är kvar! Roligt att du nästan är tillbaka igen!
Det skulle ju vara roligt om du upd bloggen lite då och då under sommaren. Det skulle uppskattas då du har tid!
Ses, Josefine.

Ps: Fin ny design + header!


Babel456
PUBLICERAT: 2013-06-12, 08:00:51 | URL: http://runawaymirran.webblogg.se

Vill absolut att du ska fortsätta blogga. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: