2013-06-17
 16:30:00

LE LE LE LE LE LE LE LE LE LE


Det var visst en ny LE kollektion påväg trots allt!
Efter att ha sett spoiler:na så var det inget jag själv riktigt fastnade för.
MEN, inser att man har missat en del på 2 månader - för mina favorit-LE-skor
går nämligen att hitta i Bazaaren! Yey, nu när nya kollktionen kommer ut också,
bukar priserna på rares gå ner en aning...Folk säljer i panik för att kunna köpa av
nya LE. Hoppas kunna hitta dessa skor under 600 SD's iaf.
 
Antar att jag gillar dem för att det är liknande jag springer runt med irl ^^


Babel456
PUBLICERAT: 2013-06-17, 16:42:00 | URL: http://runawaymirran.tumblr.com

Letar också efter dem och själv vill jag också ha sådana skor irl men jag är rädd att jag blir för lång då.(är 1.71) ^^

Svar: Haha, hur man man vara föör lång? Säger jag som är superkort! C: Jag tycker det skitsnygg med platåskor på långa personer också, hade helst velat vara lite längre själv utan platå men det finns inte mycket att göra åt. De jag har, har "bara" 7 cm platå - så skulle du ha dem skulle du bli 1,78 vilket inte alls är för mycket? Tänkt t.ex Kenza om du vet vem hon är? (bloggerska), hon är 171 och hon har alltid JC eller andra höga skor och folk tycker hon är skitsnygg! Folk lär ju liksom se att du ha platå liksom, haha. (svårt att missa) . Har även en klasskompis som är 1,79 UTAN skor, men hon är jättefin hon också :3 Så min åsikt är att man inte kan vara "för" lång eller för kort. Man ska klä sig som man vill och skita i omgivningens ideal och åsikter.
lillelilleskutt.webblogg.se


jeppe-h
PUBLICERAT: 2013-06-17, 17:28:37

JAG SÅLDE MINA SKOR FÖR 85 SD... (alltså skorna från LE som du visar på bilden)
Nu ångrar jag mig jätte mycket om man kan få dem sålda för 600 sd. :(

Svar: Vad glad jag blev att du kommenterade ^^ Haha. Fattar att du ångrar dig, jag vet faktiskt inte varför just de blev så poppis? Kanske för (vissa) har sett dem irl? Well, du gjorde någon annan glad iaf..Jag minns när jag sålde en LE väska för alldeles för lite..En som skulle varit värd att spara helt klart! Sur blir man allt C:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: