2013-06-18
 19:57:00

LE "extra kollektion"

Jupp. LE är ute i starplaza!
 
Funderar fortfarande på varför Stardoll knödde in en extra kollektion,
en teori är att väldigt få (i alla fall Sverige) är Superstar/Royalty - så det kanske
var i behov av mera pengar? LE = extra ss/SD's köpare ^.^
 
Det har även blivit lite galet i Bazaaren, LE plaggen går nämligen redan att sälja!
Randiga byxorna och väskan på bilden är exempel på plagg från denna kollektionen.


jeppe-h
PUBLICERAT: 2013-06-19, 09:22:51


För en vecka sedan så kom det ut en Chanel möbel (som nog inte var meningen.) Men jag tro då vissa trodde att det skulle komma en ny kollektion av Chanel. Så vissa kanske sparade pengar för att kunna köpa av Chanel kollektionen. "haha, jag gjorde så eller tänkte så." Men bara en dag efter kom det nya möbler från Museum Mile, nya kläder från Riviera och en till affär...
Men då tror jag att Stardoll tänkte att vi som spelar Stardoll vill köpa saker från dem olika affärerna och förlorar SD. Från Museum Mile kom det 3 tavlor som det bara fanns ett fåtal av. Sen nu kommer en EXTRA LE kollektion som också bara finns ett fåtal av. Jag tror inte att Stardoll har haft en EXTRA kollektion sen när jag började på Stardoll. Jag får panik när LE kommer för jag vet aldrig vad som blir populärt och vad som är värt att köpa. Haha! Och som du skrev att när det kommer ut en LE kollektion så vill man köpa men om man inte är SS så kan man inte. Då köper man väl ett SS erbjudande i panik. Det har hänt mig fler gånger. Haha! Jag vill också alltid ha mer än 500 SD annars så känner jag mig så fattig... haha. Så jag är nog en standardkund hos Stardoll. (Men försöker sluta, men det är så svårt.) haha…
Men det jag menar med hela min konstiga text är att Stardoll nästan bara handlar om pengar. Jag vet inte om jag kan ha missförstått din text och jag kanse ha skrivit helt galet. Men då är det inte så konstigt för jag brukar göra det. Hahah..
Tack för du har läst och tack för en bra blogg.


jeppe-h
PUBLICERAT: 2013-06-19, 09:22:59

För en vecka sedan så kom det ut en Chanel möbel (som nog inte var meningen.) Men jag tro då vissa trodde att det skulle komma en ny kollektion av Chanel. Så vissa kanske sparade pengar för att kunna köpa av Chanel kollektionen. "haha, jag gjorde så eller tänkte så." Men bara en dag efter kom det nya möbler från Museum Mile, nya kläder från Riviera och en till affär...
Men då tror jag att Stardoll tänkte att vi som spelar Stardoll vill köpa saker från dem olika affärerna och förlorar SD. Från Museum Mile kom det 3 tavlor som det bara fanns ett fåtal av. Sen nu kommer en EXTRA LE kollektion som också bara finns ett fåtal av. Jag tror inte att Stardoll har haft en EXTRA kollektion sen när jag började på Stardoll. Jag får panik när LE kommer för jag vet aldrig vad som blir populärt och vad som är värt att köpa. Haha! Och som du skrev att när det kommer ut en LE kollektion så vill man köpa men om man inte är SS så kan man inte. Då köper man väl ett SS erbjudande i panik. Det har hänt mig fler gånger. Haha! Jag vill också alltid ha mer än 500 SD annars så känner jag mig så fattig... haha. Så jag är nog en standardkund hos Stardoll. (Men försöker sluta, men det är så svårt.) haha…
Men det jag menar med hela min konstiga text är att Stardoll nästan bara handlar om pengar. Jag vet inte om jag kan ha missförstått din text och jag kanse ha skrivit helt galet. Men då är det inte så konstigt för jag brukar göra det. Hahah..
Tack för du har läst och tack för en bra blogg.

Svar: Haha jo det brukar ju (tyvärr) ligga rätt mycket pengar i i det hela. Så jag borde kanske inte vara "förvånad". Fast som du säger har ALDRIG på hela min tid kommit en "extra" typ, så inte konstigt man blev lite fundersam! Vi som ser mellan raderna känner väl på oss att t.ex 50 % REAN var en typisk "vi tömmer alla på SD's.."
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: