2013-06-21
 08:50:00

Hot Buys Retro

UPD 9.00: Googlade och hittade bilder och information som tyder på att detta är sant.
Det ska möjligen bli en egen affär? Källa häär.
 
Det verkar inte som det bara är 24, utan flera. Bildkälla
 
 
 
 
 
Godmorgon mina läsare!
Jag kan börja dagen med att tala om att det något weird i starplaza.
24 Hot Buys - alla märkta "Hot Buys Summer Retro". Dock är alla dessa gamla 
Hot Buys, så frågan är om det bara råkar vara ett tekniskt fel eller ej?
 
Synonymer till retro är gammaldags,  återskapande, återblickande, dåtidsromantiserande,
så det skulle ju kunna vara så att de är tillbaka. Fast då är vissa t.ex felmärkta, både den lila kjolen
och klänningen som är markerad på bilden är Hot Buys som tididagre varit för starcoins.
 
Man brukar inte heller kunna ha "flera" än 1 exemplar av varje HB
(undantag för typ 5 stycken), men här kunde jag köpa hatten fast jag redan hade den.
 
Vad tror ni om detta? Och om det är sant - gillar ni det?
 
 
 


Didilina10
PUBLICERAT: 2013-06-21, 11:32:19

Förstår faktiskt inte riktigt poängen med att ta tillbaka plaggen, det minskar ju bara värdet på kläderna. Om de nu ska börja ta tillbaka alla HB så blir de ju inte lika speciella längre. Tänk om dem skulle ta tillbaka scuban, för den var väl en hot buy? Haha vilket kaos det skulle bli xd

Svar: Haha ja, USCH! Sjukt elakt mot alla som lagt massa pengar på att samla på HB's.
lillelilleskutt.webblogg.se


Didilina10
PUBLICERAT: 2013-06-22, 14:02:20

Ja verkligen! Jag kan säga att jag inte skulle bli glad om alla de plagg jag betalat massa pengar för plötsligt skulle komma tillbaka till starplaza för 10 spänn. För stardoll måste väl ändå veta att det är så pass många som lägger ner förmögenheter på dessa kläder och då är det ju ganska respektlöst faktiskt. Sen klart att de som inte har plaggen blir väl glada, men då tycker jag att de får väl gå och leta i bazaaren, vilket också är en del av det roliga. Att leta jättelänge sen äntligen hitta det man letar efter. Tycker inte att man ska få allt placerat på ett silverfat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: