2013-06-13
 10:27:00

Historien om den gula superstar klänningen

Minns ni denna gula klänningen..?
Hitta precis 17 stycken i min förvaring på sista sidan. x) Har inte sett dem på jätte länge,
trodde nästan att stardoll hade plockat bort dem för gott. Detta är alltså en "superstar-klänning"
som fanns i VOILE för flera år sedan och som man endast kunde äga om man en gång hade 
uppgraderat till superstar. Den var även "gratis".
gammal bild, från google.
 
Grejen var dock att man kunde köpa hur många som helst av den. Så förr såg man
alltid folks garderober proppade med dessa gula klänningar! Sen än vacker dag, så bestämde
sig Stardoll för att plocka bort klänningen från plaza, och det blev total kaos i StarBazaaren,
istället eftersom klänningen då gick att sälja. Man kunde inte inte hitta några andra klänningar
eller plagg med under kategorin gult eftersom dessa kategorierna var helt proppade med dessa
klänningar. (Vissa hade ju samlat på sig över 100 stycken x) Så nu går de inte sälja längre
sedan en tid tillbaka, vilket kanske tur det. 

Slut på historien om den gula klänningen.
 
Juste, varför jag minns denna klänning extra väl är för att det var ett
av mina första plagg jag köpte för snart 4 år sedan. Köpte även matchade vingar,
hatt och skor vid den tiden. OCH en kill-otfit - ifall jag skulle få lust att vara kille i
framtiden. Smart! 
 
 
 


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-06-13, 22:05:40

Hahah XD
De rosa små gratis stjärnorna då? Har hur många som helst! XD

Svar: Hahahah oja, dock ångrar jag att jag inte köpte på mig av dessa :/ Såg en tjej som hade gjort en gryyym look av dem, så *avis*.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: