2013-07-09
 09:08:00

Some facts about me

Stardoll
// Jag joinade Stardoll för 3 år, 7 månader och 10 dagar sedan. //
 
// Förr laddade jag alltid ner ALLA gratissaker som fanns. Men det har jag
slutat med nu. Nu blir max 5/st i månaden typ. De flesta är ändå tråkiga  //
 
// Jag har nästan alla Mortal Kiss plaggen nu i samling. Kommer nog aldrig få tag på exakt 
alla, menmen. //
 
// Jag bli jätte glad när ni läsare kommenterar här på bloggen, eller i min gästbok! Sjukt kul jue,
jag vet att jag låta lite bitter ibland, men jag blir JÄTTEGLAD av höra att ni läser bloggen osv. Så
prata gärna med mig i min gääästboook!  Komsi, komsi, bits inte xD //
 
IRL
// Jag stör mig extremt mycket på när folk skriver att de känner sig kränkta bara
för att någon annan skrev sin åsikt. Med det menar jag INTE att jag tycker det är okej 
att skriva saker ingår under kategorin "hets mot folkgrupp" osv det är fruktansvärt.
Så missförstå mig inte, jag tycker bara det sjukt störande när folk överreagerar
enligt min mening.
 
Men t.ex om X skriver "jag skulle aldrig strunta i att raka armhålorna, tycker det
känns väldigt ofräscht." Så skriver massa att de känner sig kränkta för att de inte gör det.
Liksom det är en åsikt, X pekar inte ut någon, utan utgår bara från sig själv. För mig
är det som att skriva "Jag gillar inte grönt, jag tycker den färgen är skitful" och så känner
sig jätte många kränkta för att det är deras "favoritfärg". Vi är människor och vi trivs/tycker
olika om vissa saker, okej? //
// Till hösten börjar jag 9:an - är sjukt taggad! Sista året liksom. Hoppas kunna höja mig lite till,
höjde mig hela 52 poäng detta året :O //
 
// Jag brukar alltid säga att jag är mera mogen mentalt än fysisk. Folk brukar alltid bli så förvånade
när de pratar med mig eftersom jag är så... annorlunda än förväntat. //
 
// Jag har "bara" C i svenska så ni stackare få tå ut! Haha. Lektionerna är sååå trååkiga, 
men jag gillar faktiskt att läsa (OM man får välja böcker själv, hehe). //


Prinka-99
PUBLICERAT: 2013-07-09, 19:03:19 | URL: http://www.stardollmorethanagame.blogg.se

Det var kult att veta lite om dig =)

Svar: - Åh vad kul att tycker det! Funderar på att göra facts lite oftaaaree..xD
lillelilleskutt.webblogg.se


Wilmis89
PUBLICERAT: 2013-07-09, 22:54:55

Börjar också 9:an till hösten:D och har "bara" c i svenska, tycker som du att lektionerna är tråkiga. Jag hatar grammatik och sådan men att läsa är kul (om man får välja bok själv;))

Svar: Haha xD
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: