2013-07-19
 20:18:25

Pet-a-porter

 
Nya djur i pet-a-porter! Brukar alltid köpa minst en, men denna gången fick jag med fyra
stycken hem..Fast skulle nog egentligen bara köpa två, men missade första sidan, klantig
som jag är - och sen kunde man ju inte precis lämna tillbaka de jag hade köpt tidigare, hehe.
Vad tyckte ni om djuren?
Mina sötisar! Kommer dessa djur växa också som tidigare,
eller förbli små tror ni?
 
 


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-07-19, 23:18:18

Supersöta! :D Mkr roligare än hästarna ;)

Svar: Håller helt klart med!
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-07-21, 14:51:40

Otroligt fina, klickade hem elefanterna till min samling! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: