2013-07-16
 10:17:00

Jag Jag Jag Jag Jag Jag Jag

Läste precis en tjejs press som såg ut såhär:
 
... Och det fick mig att börja grubbla lite..
 
Alltså det har varit väldigt mycket "vad-ska-vi-göra-åt-näthat" diskussioner, inte bara på 
Stradoll utan i allmänt på olika bloggar, och andra sociala medier på nätet,
vad jag har sett. Men för att återgå till just Stardoll, så är det många som har 
tagit upp det här med att flera säger kränkande saker bl.a på partyn. 
 
Man kan ju undra på varför folk måste kommentera varandras utseende? Men sen 
tycker jag man måste se skillnad på när det endast är en "åsikt" och inte menat 
mot någon specifik person. T.ex jag har skrivit tidigare att jag inte tycker det är särskilt
snyggt när tjejer gör fejk-bröst i stardesign hair och har värsta översminkade facet,
men det ju MIN åsikt. Bara för att jag tycker så, sitter ju inte jag och kommenterar
på partyn/i deras gästböcker att de är fula. Men skulle någon fråga personligen
"vad tycker du om.." skulle jag säga att jag inte tycker det är snygg.
 
Skulle någon säga att de inte gillade min stil skulle jag bara skratta och tänka;
"Okejdå, det få stå för dem" "Vi tycker olika och jag gillar min stil och utseende
och det är väl det viktigaste!"
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: