2013-07-31
 12:45:57

Jag är seriös, ja

Känner ni ofta precis som jag, att ni bli JÄVLIGT arga när ni får
"1 starcoins i dagens gåva" ? (Okej, det kanske var en aning överdrivet sagt..xD)
Hahahah, men har fått det i flera dagar i rad nu...Och håller på att bli galen! :O
 
För att tjäna ihop 18 starpoints som superstar, måste man samla ihop hela 70
starcoins. Då måste man göra princip ALLA "uppgifterna", vilket är inget för en
latmask som jag...Därför har jag börjat bli en klassisk "slösa" istället, 
och "handlar" när jag inte orkar tjäna ihop alla xD
 
= Min förvaring kommer snart överfyllas av BASIC'S bh:ar.
 
Kul det blir när alla går och att sälja och hamnar i bazaaren..Not!
 


Didilina10
PUBLICERAT: 2013-08-01, 17:39:18

Jag klickar alltid på den längst upp till höger och får då nästan alltid 40 eller 20 sc och nån enstaka gång något annat, haha vet inte om jag bara har tur eller om de placerar det så.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: