2013-07-31
 12:58:00

Åsikt om friendfeed

Jag har ju inte skrivit vad jag tycker om den nya funktionen friendfeed ännu. 
Dags att göra det då!
 
Jag förstår faktiskt inte riktigt poängen med den? Varför skulle jag vilja hålla
koll på mina kompisar? Känns lite som facebooks nyhetsflöde faktiskt...
 
De personer jag i så fall skulle tycka vore intressant att vet vad "de gör" är väl mina 
närmaste vänner, men dem kommer jag knappt se ändå. För listan översvämmas
ju över människors uppdateringar jag knappt känner, eftersom jag har rätt många på min
"vänner-lista"...
 
Slutsats: Kommer inte ha denna sidan uppe ofta, + att det är synd om alla som
kommer tro att jag är beroende av BASIC's bh:ar, haha..
 
UPD: Denna funktionen var tydligen bara för Royalty! Lite konstigt för ni
icke Roylaty är ändå med i listan, så jag kan se vad ni har för er :o
Well, ni behöver inte vara särskilt ledsna om ni frågar mig, som jag skrev tycker jag
bara denna funktionen är onödig! 
 


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2013-07-31, 16:22:45

Hittar inte denna friendfeed på min sidan. :o
Var finns den!? Är de bara jag som INTE har den, elr hittar jag den inte :(

Svar: Den är allra längst ut på vänstra kanten. Alltså inte svitens kant, utan "sidan/webbläsarens" kant. Lila är den, med en pil.
lillelilleskutt.webblogg.se


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2013-07-31, 18:55:31

Hittar inte den :(

Svar: Då vet jag inte. Testa att logga in på ett annan konto och kolla, eller kontakta stardoll här: http://www.stardoll.com/sv/help/contact.php
lillelilleskutt.webblogg.se


Didilina10
PUBLICERAT: 2013-08-01, 17:37:27

Ganska säker på att detta enbart är en funktion för royalty, då ingen av mina non-ss kompisar har den men de som är royalty har.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: