2013-07-21
 00:27:16

Dior Tribute

Detta "erbjudandet" känns lite too much om ni frågar mig... "Vill-vill-tjäna-pengar".
Det jag inte fattar är hur detta kan räknas till "tribute"? Eller så är det bara jag som
har fattat det fel, trodde tribute bettyde att butiken bara finns tillgänglig en visst
tid. Visst, passet finns bara en tid, men tribute för mig är kläder finns i starplaza.


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-07-21, 14:49:44

Är inte tribute att man "hedrar" något, eller är jag helt ute och cyklar. Men jag tycker det är skit dåligt att de gör ett pass istället för en butik! :(

Svar: Jag vet inte, men så kan det väl vara...Det brukar ju vara irl butiker iaf.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: