2013-07-10
 14:45:23

Dagens 2013-07-10

 
Kände verkligen för kjoool! Man får ju passa på när det är "sommar", haha.
Fast som ni vet brukar jag ju ha lite udda kläder på vintern också xD
 
Denna kjolen är en av mina favoriter - fast jag väldigt sällan använder den!
Vet aldrig hur jag ska matcha den, liksom den är ganska hög i midjan så man
måste ha en topp/bustier som gör det inte kontigt ut. Men här kommer "dagens" !
 
 // Top - Mortal Kiss // Kjol - Antidote // Skor - Nelly //
// Clutch - Young Hollywood // HB hatt - Pretty in Love //
// Solisar - Special Offer //
 
 


Prinka
PUBLICERAT: 2013-07-10, 20:41:56 | URL: http://www.stardollmorethanagame.blogg.se

Jättesmyggt matchat! Skulle aldrig klara det här med alla de här färgerna, men du klarade dig galant =)!

Svar: Haha typ första kommentaren ever på någon av mina outfits-inlägg! Men tack så mycket! (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: