2013-07-08
 11:16:00

Ännu en idè

Alltså. Ni vet. Jag har ju så sjukt många olika idèer hela tiden, men min
senaste är faktiskt om det inte vore rätt smidigt om man kunde "sortera" i sin bazaar?
För tillfället har jag 130 sidor, och JA det märktes rätt bra när jag skulle reservera
alla bloppis saker. Och även om man inte har särskilt "många" sidor skulle det
väl ändå vara rätt bra att kunna "lägga undan" saker man aldrig ändå tänker sälja,
så får man lite koll på vad man har kvar osv.
 
Har inte riktigt koll, men jag tror att det är så att så länge man inte öppnar sin
bazaarpåse så hamnar alla nyaste inhandlade plaggen/sakerna på sidan längst bak?
Sen när man öppnar den så hamnar de lite var som helst typ..? (?) 
 
 
Ps. Gå nu inte runt och tro att jag har 98715 stardollar, haha.
Det vore väl allt för väl. Den mätaren är ju över hela sin livstid på Stardoll.
 
 


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2013-07-09, 13:35:32

Första halvan av starbazaaren är saker som du inte lagt i din garderob och andra halvan är du saker som finns i din garderob, den äldsta saken du äger läggs du först i sin "kategori".
Men jag håller med dig, det vore sjukt skönt om man kunde sortera:)

Svar: - Ahà, tack!
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: