2013-01-12
 21:31:35

Tress Up

Har aldrig gillat frisyrer som man designar själv...Vet inte varför, bara inte
min stil typ. (Och nej det är inte meningen att dissa någon annan nu då, 
tycker det passar på vissa men inte mig, okej..?)
 
Men samtliga av Tress Up's frisyrer tycker verkligen om!
Många blir skitsnygga med lite extra färg, skulle faktiskt
t.o.m kunna tänka mig att ha rosa hår med någon av dessa frissorna ^^
- Ahhh nu vill jag byta frisyr igen, fast jag precis gjorde det,
vill ha alla samtidigt  >.<'
 


Anonym
PUBLICERAT: 2013-01-13, 09:50:59

Var köpte du frysyren längst ner till höger? Antagligen är jag blind men jag hittar den inte.
Ps. Fantastisk blogg♥ ^^

Svar: Du är inte blind, jag och en annan medlem konstaterande just att denna frisyr är från Tress Up, men man måste klara Stadoll academy för att få den ^^Minns dock inte på vilken nivå, men troligen en ganska hög. (: ♥
lillelilleskutt.webblogg.se


jennifer
PUBLICERAT: 2013-01-19, 12:07:37

Jag har klarat stardoll academy men kan fort inte se frisyren.. :O

Svar: - Vad konstigt! :O
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: