2013-01-18
 10:59:00

Tips - Emellished sweatshirt

Vad tycker ni om dessa tröjorna? Finns i starplaza och kostar bara 91 sc's/st!
Antar att det inte bara är jag som har massa-överflöd-med-starcoins?
- Man kan jag tyvärr inte växla dem längre, och som ss tjänar man ju
runt 2700  sc's per månad O.o (90 x 30) Ajà dagens köp för min del!
 
Tröjorna finns inte i någon butik, utan man hittar dem genom att
söka på grå/svart för starcoins i starplaza.
 
Modellen är princip densamma som denna sweatern från It Girls;
Gammal bild på mig från augusti 2012
(Snacka om vilken sur min!)
 


Josefine
PUBLICERAT: 2013-01-18, 12:42:23

Tycker dom är jätte snygga! Har själv den i svart:P
Trevlig helg på dig!


Milly
PUBLICERAT: 2013-01-18, 22:18:50 | URL: http://hellomilly.bloggo.nu

Fin outfit!
Kolla gärna min blogg

http://hellomilly.bloggo.nu

Svar: Tack x3 Och visst, jag checkar din blogg ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: