2013-01-01
 15:15:00

Q/A

Q - Hur kommenterar man på bloggen? (:
A - Klicka där det står "kommentarer" under inlägget,
fyll i ditt stardollnamn (mejl & url är inget måste) och klicka
sedan på skicka! Note:  Kommentarer som innehåller svar till
tävlingarna godkänns inte förrän tävlingens slut.
 
Q - Kan man vara med på alla tävlingarna???
A - Jadå! Man kan vinna flera gånger om man har tur xD
(drar vinnarna bland alla som svarat rätt/följt instruktionerna)
 
Q - Kan du ändra priset till sc's istället?
A - Nej det kan jag inte. Det inte jag som bestämmer vilken
valuta plaggen ska säljas i, utan plagg som är köpa för SD's går
bara att sälja i SD's och tvärtom. Och jag vet inte om jag var otydlig,
men vinnarna reserverar jag plaggen till för det lägsta priset som går,
dvs 2SD's eller 2 sc's/st. Så de ska alltså inte betala det priset jag betalde
från början såklart! (:
 
Q - Nära avslutas tävlingen?
A - Har tänkt att det ska vara en ny tävling var tredje dag,
så i samband med att det startas en ny, avslutar jag den föregående.
Vinnarna presenteras i samma inlägg som "luckan".
 
Q - Hur många luckor blir det? 
A - Exakt antal är inte bestämt, jag köper fortfarande nya priser
eftersom jag inte riktigt var helt nöjd med de jag hade fixat.
Mitt superstar tar slut den 21:e så jag har tänkt att köra på fram till 
dess!
 
 
 
 
 
 
 


Anonym
PUBLICERAT: 2013-01-03, 20:26:40

hur många luckor blir det?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: