2013-01-06
 18:21:00

Önskerubrik - "Fjortistiden"

 
Precis som många andra (?) hade jag också en fjortistid på Stardoll xD
Ni vet då man trodde man var snyggast, bäst, ägde hela världen, hahaha.
 
Minns att jag tyckte jag var sååå snygg, (med 18 kg smink i ansiktet -.-') 
& att jag tyckte jag var så stor och cool som "bloggade." Herregud.
Tänk om jag bara kunde ha insett att jag skämde ut mig själv, istället trodde jag
att jag såg mogen & vuxen ut med allt smink och dessa vampyrtänder i ögonen...
...
Och ursäkta för dålig variation av bilderna, men fick sno några från min gamla
blogg "stardolltwilight", eftersom jag dessvärre inte har några bättre sparade.
Raderade nämligen hela min kamera för ett tag sedan
 
Har eller har ni haft någon typisk fjortistid på Stardoll? Eller
har ni tur nog skippat det kanske? Haha.


babel456
PUBLICERAT: 2013-01-07, 07:00:00 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

hade inte riktigt en fjortistid men hade en färglad lite mer åt kawaiiperiod. =)


elle__1998
PUBLICERAT: 2013-01-07, 23:01:36

åh herregud, nej, vill inte minnas.. xD var en så himla stor fjortis på Stardoll när jag var 12-13 år.. har någon bild från den tiden i min kamera, som jag borde ta bort väldigt snart. o_O

runt 2009/2010/början av 2011 var ju fjortisstilen den "största" stilen på stardoll, att ha svartvitt på ögonen och röda kinder, dock klädde man sig inte lika.. eh, äventyrligt (?) som fjortisarna gör idag.. Men sen under 2011 och 2012.. things took a turn for the worse. xD Innan var det ett stadie man gick igenom, nu verkar det vara en livsstil att ha stora bröst och klä sig i alldeles för tighta kläder.. xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: