2013-01-05
 09:30:00

Önskerubrik - "Fina suiter"

En person som jag personligen tycker har en riktig snygg suite 
suite är rodja32. Hon är så kreativ att det knappt går att beskriva både
när det gäller stardesign och inredning. Princip alla hennes rum 
innehåller över 150 saker, snacka om lång tid det måste ha tagit henne
att fixa allt..? xD Täänk om man hade haft samma talang när de gäller att vrida
och vända på olika saker...
Sen hennes "bästavän" eller ja, andra docka (?), Rojin34 har också
en gryyym suite! Här är två bilder från henne (:
Ska jag istället välja någon från Sverige, så skulle jag ta XFashion-LoverX.
Hon var med med i MSW i år, och kom hela 2a förra året.
Till skillnad från rodja32 så använder hon sig inte lika mycket av
"Stardesignade plattor", utan mer annan inredning.
Awesome suite helt enkelt.
 


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2013-01-05, 10:47:28 | URL: http://emblafant.blogspot.com

ja du tog min id'ee! :D ♥
Jätte bra inlägg, du borde göra sånna oftare, men blir jätte inspererad! :)


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-01-05, 11:21:44

Fattar inte hur dom lyckas med suiterna! Dom alla är såå kreativa:)


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2013-01-05, 14:28:24

Wow, det var snygga sviter. Skulle bli superglad om jag kunde göra nåt sånt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: